Sivut

torstai 9. toukokuuta 2013

Talviturkki heitetty


Ajattelin vähän röyhistellä ja kertoa, että kävin tänään heittämässä talviturkin Malmin uimarannalla. Ilma oli lämmmin, vesi viileää.

Samalla heitettiin vuoden ensimmäinen pyörälenkki ja käytiin kurkkaamassa sisälle tulevaan vihkikirkkoon (T ei ollut vielä nähnyt sitä).

Lisäksi tein tänään 315 diaa pitkän powerpoint-esityksen, jonka kanssa puhun huomenna viisi tuntia. Sitten kevään ekstraopetukset ovat ohi.

Mukavaa helatorstain iltaa!

ps. Kurpitsat, ainakin osa niistä, alkoivat itää!

4 kommenttia:

  1. Ai hurja sinua! Minä olen vasta ehtinyt miettiä uskaltautuisinko jo Uimastadionin (sentään lämmitettyihin) altaisiin. :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Hih, kiitos Pihi nainen! Viime vuosina on ollut tapana heittää ennen vappua, nyt meni hieman myöhäiseksi. Mutta kuten ystäväni sanoi: myöhässä oli kevätkin. :)

      Poista
  2. Hurja nainen! Minä olen nykyään ihan nössö ja heitän talviturkin yleensä aikaisintaan juhannuksena...

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Kiitos Liisa! Eipä se vesi ole minun mielikuvieni mukaan kovin lämmintä ollut jussinakaan eli hurja oot ite! :)

      Poista

Kiitos kommentista! // Sanavahvistus valitettavasti otettu käyttöön lisääntyneen roskapostin vuoksi.