Sivut

keskiviikko 15. toukokuuta 2013

Jafarin paluu

Laitan tähän kuvan siilistä, koska japanintatarit ovat ärsyttäviä ja kotilot ällöjä.

Japanintatar palasi. Minä taistelin ja vedin lähemmäs 20 metriä juurakkoa irti maasta. Tänään kun ei tarvinnut taistella lehtokotiloita vastaan, joita olen tässä tämän viikon aika keräillyt jotain 200-300 kappaletta.

Toisaalta myös siirsin kaksi kirsikkaa vähän fiksumpiin paikkoihin (keskellä nurmikkoa ei tuntunut kauhean harmoniselta).

Ja mies sai ruohonleikkurin toimimaan ainakin hetkeksi.

Huomenna pääsen jo ehkä vihdoin laittamaan sitä kasvimaata, kun myös koristekurpitsat itivät vihdoin!

2 kommenttia:

  1. Oi, siili! :)
    Mulla on meneillään takapihan pensasaidan radikaali leikkaaminen. Kevät ei liene se ihanteellisin ajankohta, mutta syksyllä olin kovasti raskaana. Kotiloita meillä ei ole vielä ainakaan näkynyt, mutta kauhulla odotan millainen kesä punkkien osalta on edessä.

    Ja palatakseni siiliin, odotan malttamattomana että meidän pihasiilimme jaksaisivat lopettaa horrostamisen - niitä kun on jo ikävä :)

    VastaaPoista
    Vastaukset
    1. Siilit ovat i-ha-nia, Maija!

      Meilläkin leikkailtiin pensaita vähän myöhässä, mutta ainakana nuo ruusut eivät vaikuttaneet pahastuvan asiasta.

      Punkit ovat kyllä viheliäisiä, minä toivon että niitä tulisi vähän koska meille tulee koira ja muistan sen tuskan kun nyhtää punkkeja toisen turkista.. Saati sitten että niitä pitäisi nyhtää omasta ihosta irti!

      Poista

Kiitos kommentista! // Sanavahvistus valitettavasti otettu käyttöön lisääntyneen roskapostin vuoksi.